برچسب محصولات

  • 2 پيش مياني
  • 1 فوق مياني

در حال نمایش 3 نتیجه

آموزش کاربردی واژه (3)

300.000 تومان
جلد سوم از مجموعۀ «آموزش کاربردی واژه» برای فارسی‌آموزان سطح میانی و فوق‌میانی تألیف شده است و ساختار آن با دو جلد پیشینِ این مجموعه متفاوت است. مهم‌ترین ویژگی‎ این کتاب، آموزش هدفمند واژه‌‏های عمومی و نیمه‌تخصصی زبان فارسی در قالب متن‌های جذاب و معنی‎دار است. راهبرد اصلی این کتاب، آموزش واژه بر اساس فرایند تکرارِ هدفمند است. در آموزش واژه‌های موردنظر، مؤلفان تلاش کرده‌اند با اتخاذ یک رویکرد اصولی، نقش یادگیرنده را در یادگیری زبان فارسی به‌طور عام و واژه‌های آن به طور خاص، مورد تأکید قرار دهند.
دیگر ویژگی‌های‌ متمایزکنندۀ این کتاب، طراحی خودخوان آن است که امکان یادگیری بیش از 1300 واژۀ ضروری و پربسامد زبان فارسی را با رویکرد یادگیری صریح و ضمنی، فراهم می‌سازد. همچنین، پیوستگی تمام درس‌ها از طریق اجرای اصلِ «مرور پیوسته» و تکرار معنادار واژه‌های جدید در جمله‌ها و متن‌های بعدی، موجب می‌شود یادگیری و تثبیت واژه‌های جدید آسان‌تر گردد.معرفي كتاب
آموزش کاربردی واژه 2تمام شده

آموزش کاربردی واژه (2)

280.000 تومان

جلد دوم از مجموعۀ آموزش کاربردی واژه، همانند جلد اول ویژۀ فارسی‌آموزان سطح مقدماتی و پیش‌میانی است و به لحاظ طراحی، تصویرگری و گزینش واژه‌ها، شباهت زیادی به جلد اول دارد و به لحاظ محتوا نیز ادامۀ جلد اول محسوب می‎شود. این کتاب نیز، به‌طور علمی و با ظرافت، تفاوت‌های گفتاری و نوشتاری زبان فارسی را معرفی می‎کند و زبان‌آموزان را برای کاربرد آن در جامعۀ فارسی زبان آماده می‌سازد؛ همچنین، هر چهار مهارت‌ زبانی مدنظر بوده است، به طوری که می‌توان از آن در یک دورۀ آموزشی به عنوان کتاب اصلی بهره برد.
محتوای جلد دوم مشتمل بر 6 حوزۀ واژگانی با عنوان‌های دنیای اطراف ما، کار- تحصیل- سفر، سرگرمی‎ها، کاربرد اجتماعی زبان، زبان (1) و زبان (2) است که مجموعاً 30 درس را تشکیل می‏‌دهند؛ به این ترتیب که هر حوزه، شامل 5 درسِ چهار صفحه‏‌ای و یک تمرینِ مرور در انتهای آن است. ترتیب ارائۀ تمرین‌ها از نوع تشخیصی به تولیدی است که در نهایت زبان‌آموز موفق می‌شود در تمرین «دربارۀ شما» با واژه‌های جدیدی که آموخته است دربارۀ زندگی واقعی خود صحبت کند.
معرفي كتاب

آموزش کاربردی واژه (1)

280.000 تومان

جلد اول از مجموعۀ آموزش کاربردی واژه، ویژۀ‌ فارسی‌آموزان سطح مقدماتی و پیش‌میانی است که با تصویرگری مبتنی بر واقعیت، واژه‌‎های عینی و پربسامد را آموزش می‌دهد؛ به طور علمی و با ظرافت، تفاوت‌های گفتاری و نوشتاری زبان فارسی را معرفی می‌کند و زبان‌آموزان را برای کاربرد آن در جامعه فارسی زبان آماده می‌سازد. از آنجایی که در این کتاب به آموزش تمام مهارت‌های زبانی پرداخته شده است، می‌توان از آن در یک دورۀ آموزشی به عنوان کتاب اصلی برای آموزش زبان فارسی بهره برد.
این کتاب مشتمل بر 6 حوزۀ واژگانی با عنوان‌های اطلاعات مقدماتی، انسان، خانه، زندگیِ روزمره، خوردنی‌ها و طبیعت است که در مجموع 30 درس را تشکیل می‏‌دهند؛ به این ترتیب که هر حوزه، شامل 5 درسِ چهار صفحه‏‌ای و یک تمرینِ مرور در انتهای آن است. ترتیب ارائۀ تمرین‌ها از نوع تشخیصی به تولیدی است که در نهایت زبان‌آموز موفق می‌شود در تمرین «دربارۀ شما» با واژه‌های جدیدی که آموخته است دربارۀ زندگی واقعی خود صحبت کند.
معرفي كتاب